Malene Larssens bok


Är jag normal, mamma?

Jag har läst halva boken och känner mig redo att skriva att det här är en jätteangelägen bok. För igenkänning förstås men främst för skolpersonal. Jag gråter med Malene och jag gråter med Mika – mest Mika. Men det finns så många Mika ute i våra skolor. Fast Mika har en så stark och engagerad mamma for hon oerhört illa under flera år. Läs den! Tipsa era skolor om den! Gör som jag brukar göra. Köp ett extra exemplar och skänk till skolan! Låt den cirkulera! Den här jobbiga mamman skrev en bok! Hon gav sig och sin dotter offentlig upprättelse! Mikas förlorade år kommer inte tillbaka men jag tror de fått upprättelse! Jag hoppas det! Tack Malene för en oerhört gripande och välskriven bok!

6 thoughts on “Malene Larssens bok

  1. Härligt…den måste jag läsa!!! Då blir det till att göra en bokbeställning idag… 😀

Kommentera

