Om aspergers syndrom

3 thoughts on “Om aspergers syndrom

  1. Intressant video med många bra grejer i. Jag blev lite irriterad på vinklingen på slutet, det andades lite väl mycket ”bara man anstränger sig tillräckligt kan man leva ett liv som alla andra. Kanske är det bara jag som har en dålig dag.

    • Njeä, jag gick igång på att de kallar det för sjukdom i inledningen. Sen kunde jag inte släppa det… jätteflexibelt hahaha!

  2. Mycket intressant video jag hittade flera också på youtube. Jag har gjort en ny blogg (beslutsångest)
    Jag är så less att blogga så därför testar ag olika ställen nu för att se vars jag trivs bäst 🙂

    Ha en bra helg

Kommentera

